loading...

watermaker

بازدید : 79
شنبه 2 بهمن 1400 زمان : 16:31

توسعه فناوری ها و ارائه آن ها در قالب نرم افزار، طراحی های اپلیکیشن ها برای موبایل موضوعی بسیار مهم در حوزه بازاریابی و جذب افراد مختلف است، زیرا حجم کار آنقدر زیاد است که نیازهای انسان به طور خودکار به اپلیکیشن های تحت وب منتقل می شود.

برنده در دستان نرم افزارها و اپلیکیشن هایی است که می توانند در کمترین زمان، بدون دردسر و با کمترین هزینه پاسخگوی نیازهای انسان باشند.

ساعت‌های کوکی امروز از بین رفته‌اند. با صدای زنگ تلفن همراه از خواب بیدار می شوید، با استفاده از اپلیکیشن Waze نزدیکترین مسیر را انتخاب می کنید و حتی اگر ماشین ندارید، باز هم می توانید از تلفنی که در دست دارید برای انتخاب نزدیک ترین و ارزان ترین اینترنت استفاده کنید. تاکسی برای رسیدن به مقصد؛ و نگران نداشتن ماشین یا پرداخت هزینه زیاد نباشید.

در طول سال ها، اپلیکیشن های موبایل به قدری در بین کاربران محبوب شده اند که بسیاری از مردم از طریق همین اپلیکیشن های وب، غذا و حتی کارواش را سفارش می دهند.

بازدید : 116
شنبه 7 فروردين 1400 زمان : 13:22

تیم تعمیرات

تعمیرات لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی کلی شما بازی می کنند ، و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند. به راحتی می توان فراموش کرد که وسایل خانه ما چقدر کار می کنند ، اما با خراب شدن آنها خیلی زود مشخص می شود. از انبوه ظروف کثیف گرفته تا فریزر پر از یخ ذوب شده ، مشکلات لوازم خانگی می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. چرا تیم سه سوت تعمیر را برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنید؟ همه کار و کار تضمین شده است دوستانه ، متخصصان محترمی که به موقع می رسند تکنسین های باتجربه تعمیراتی که بار اول کار را به درستی انجام می دهند صادقانه ، قیمت گذاری جلو (نرخ ثابت ، هرگز ساعتی) زمان قرار ملاقات انعطاف پذیر متناسب با برنامه شما پیشنهادات ویژه منظم برای پس انداز ضمانت قطعات و کار سرویس و تعمیرات لوازم خانگی که می توانید به آن اعتماد کنید هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد که می توانید به خانه خود اعتماد کنید ، تیم تعمیرات سه سوت تعمیر کلیه شرایط را دارد. ما نه تنها تعهد "هیچ ردی از خود باقی نگذاریم" را رعایت می کنیم ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید. ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیرات در پشت متخصصان تعمیرات سه سوت تعمیر ایستاده ایم. هنگامی که آقای آقای لوازم خانگی را برای راه اندازی مجدد منزل خود انتخاب می کنید ، می خواهیم در تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

بازدید : 173
سه شنبه 23 دی 1399 زمان : 16:49

طراحی لوگو آرم و نشان تجاری در logoland

یکی از اصول اولیه و مهم برند سازی طراحی و ساخت لوگو یا نشان تجاری می باشد که از این طریق می توان به سریع ترین شکل ممکن اهداف، خدمات و محصولات برند خود را به مخاطب عرضه نموده و باعث ایجاد ارتباط بهتر با مشتری خود می شود. طراحی لوگو ها بر حسب نیاز و خواست شما در دو سبک مختلف انجام می شود. طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام) نشان تصویری ( آرم ) ماموت | هنر خلاق ماموت | استودیو ماموتبایدها و نبایدهای طراحی لوگو | ماموت  | هنر خلاق ماموت | استودیو ماموت

طراحی و ساخت logo

ساخت لوگو حرفه ای یکی از اصول اولیه و مهم برند سازی می باشد که در سریع ترین شکل ممکن اهداف خدمات و محصولات هر برند را به مخاطب خود می رساند . نشانه نوشتاری ، نشانه ای میباشد که صرفا به جای استفاده از تصویر از کلمات ، حروف ها و نوشته ها استفاده میشود و برای معرفی کردن یک روزنامه یا یک شرکت به کار میرود و به طور فشرده و مفید یک هویت را نشان میدهد. باید بدانید سابقه ساخت لوگو به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.

ساخت لوگو حرفه ای logoland.com

ساخت لوگو و نشانه تصویر همانطور که از نامش پیداست با استفاده از تصویر پیام خود را به بیننده منتقل می کند. این نوع از طراحی می تواند به نوعی اولگو برداری از خود محصولات تولیدی و یا اشکال انتزاعی و هندسی باشد .
در ساخت لوگو ها ممکن است از تکنیک های دوبعدی و سه بعدی استفاده شود که هرکدام با توجه به نوع فعالیت خود دارای جذابیت های خاص خود هستند.
نمادین، سمبلیک یا آیکنیک
طراحی لوگو با استفاده از سمبل ها و یا نمادهای طبیعی در طبیعت
لوگو تایپ، آرم نوشتاری
لوگوی نوشتاری با نوع فونت اختصاصی و منحصر به فرد
لوگو ترکیبی
بازدید : 187
دوشنبه 22 دی 1399 زمان : 13:57

شرکت kambojco

شرکت kamboj از اجتماع 2 یا چند شریک یا سهامدار و یا موسس که دارای هدف مشترکی برای رسیدن به یک هدف واحد تشکیل می شود گفته می شود و از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند. بنابراین قصد و نیت آن ها ملاک تشکیل است. اما از نظر قوانین و ضوابط اداری می بایست چندین مرحله طی شود تا شرکت در دفاتر ثبت اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد. ثبت شرکت به عنوان اقدام نهایی در تاسیس شرکت به شمار می رود.

با توجه به ماده ی 95 قانون تجارت که ثبت کلیه ی شرکت های تجاری را الزامی دانسته، ثبت شرکت کامل کننده ی همه ی شرایط تشکیل و از جمله شرایط شکلی است. مرجع ثبت شرکت ها در تهران "اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری" و در شهرستان ها، "ادارات ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری" می باشد.

در این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی مراحل تاسیس و ثبت شرکت بپردازیم. شایان ذکر است در تمامی مراحل می توانید از مشاورین مجرب ما در ثبت شرکت فکر برتر کمک بگیرید. ثبت شرکت فکر برتر؛ با بهره گیری از کارشناسان با سابقه و متخصص در زمینه های حقوقی و ثبتی همواره آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد.

801 واگن باري ساخت شركت واگن پارس اراك به ناوگان ريلي كشور پيوست - ایرنا

مراحل تشکیل شرکت kambojco.com :

شکل گیری شراکت دو یا چند نفر به یکی صور اختیاری و قهری یا اجباری امکان پذیر است. شرکت اختیاری در قالب یکی از اشکال ذیل تشکیل می شود: 1-انعقاد قرارداد بین دو یا چند نفر در خصوص شراکت با میل، اراده و رغبت شرکاء 2-ترکیب و امتزاج اموال شرکا 3-پذیرش ارادی یک شیء (مال) بعنوان اجرت یا حقوق مالکانه مشترک شرکاء

بموجب ماده 573 قانون مدنی "شرکت اختیاری در نتیجه عقدی از عقود حاصل می شود یا در نتیجه عمل شرکاء از قبیل امتزاج اختیاری یا قبول مالی مشاعاَ در ازاء عمل چند نفر و نحو این ها" شراکت (شرکت) قهری یا اجباری الزاماً تمامی شرکتها بصورت ارادی و اختیاری تشکیل نمی شوند چرا که در مواردی شراکت بصورت قهری و بر خلاف میل، اراده و خواست شرکاء تشکیل می شود مانند: -مالکیت ناشی از توارث که در آن شراکت افراد در ارث، خارج از درخواست و اراده شرکاء است. -شرایط عمومی صحت قرارداد

صحت و صلاحیت قرارداد ها منوط به انعقاد درست و صحیح آن ها است.از نظر مقنن سلامت و صحت قرارداد زمانی محرز می شود که موارد ذیل در انعقاد آن رعایت شده باشد. 1-قصد و رضایت طرفین قرارداد 2-اهلیت و صلاحیت طرفین قرارداد 3-معین بودن موضوع قرارداد 4-قانونی بودن موضوع و هدف قرارداد

شرایط اختصاصی تشکیل شرکت

برای تشکیل شرکت که معمولاً مبتنی بر تهیه و تدوین شرکتنامه است شرایط و ضوابطی چند باید مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر تحقق موارد قانونی، نوع و نحوه همکاری شرکاء نیز ترسیم و تبیین شود. بنابراین علاوه بر شرایط عمومی عقد قرارداد، موارد ویژه ای نیز تحت عنوان شرایط اختصاصی تدوین شده است که متقاضیان تشکیل شرکت می بایست آن ها را مورد مداقه قرار رهند.

منبع : http://kambojco.parsiblog.com/

بازدید : 349
دوشنبه 24 شهريور 1399 زمان : 19:44

طراحی لوگو

لوگو ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند.هنگام صرف صبحانه ، آنها را روی یخچال می بینید ، هنگامی که برای کار به محل کار خود می روید ، روی ماشین و هنگام نشستن پشت میز خود بر روی رایانه خود آنها را مشاهده می کنید.

طراحی لوگو های ترکیبی اغلب جزئیات بیشتری نسبت به انواع دیگر آرم ها دارند و شامل خط کشی خوب و تصاویر جزئی نیز هستند, با این حال این یک قانون پایدار برای لوگو نیست.

یک مثال درباره لوگو به شما می زنیم:

لوگوی گوگل تأثیرگذار است زیرا فونت ساده و ظریف است,مانند خدماتی که گوگل به کاربران خود ارائه می کند ,اما همین لوگوی گوگل از رنگ های بسیاری تشکیل شده است. رنگ های مختلف نمایانگر انبوه نتایجی است که هنگام جستجو در Google دریافت می کنید و تنوع خدمات آنها را نشان می دهد.

طراحی لوگو

چرا باید یک علامت تصویری مناسب انتخاب کنید؟

  • نام تجاری شما به صورت کلی طراحی می شود. به عنوان مثال لوگوی اپل نمونه بارزی از نام تجاری است که به معنای واقعی کلمه طراحی شده است .
  • شما از طریق تصاویر یک پیام را به بیننده انتقال می دهید که به صورت کلی با نوشته نام خود نمی توانستید آن را به ذهن بیننده القاء کنید.

راهنمای تجاری

آیا طراحی لوگو ی شما ساده و به یاد ماندنی است؟

وقتی یک طراحی لوگو ساده است ، به راحتی قابل تشخیص است. یک طراحی لوگو حرفه ای باید در نگاه اول یک شرکت را به بیننده معرفی کند . یک آرم ساده عموماً به یادماندنی است. آرم های ساده و به یادماندنی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. تبلیغات در فضای باز را در نظر بگیرید ، جایی که مردم ممکن است فقط هنگام عبور از اتوبان سریعاً به یک بیلبورد نگاه کنند یک لوگو می تواند در نگاه اول تاثیر زیادی بر روی افراد ایجاد کند.

آیا در طراحی لوگو ی خود رنگ را در نظر گرفته اید؟

رنگ در لوگو به دو دلیل بسیار مهم است:

  1. رنگهای مختلف معنای متفاوتی را به همراه دارند و ارسال پیام تصویری روشن در مورد اهداف برند شما را به دیگران القاء می کنند.
  2. رنگ یک روش آشکار برای ایجاد تمایز بصری و برجسته شدن در میان رقبای شما است.

آیا لوگوی ترکیبی برای برند شما مناسب است؟

اگر به تصاویر متمایل هستید اما احساس می کنید برای توصیف یا اشتراک گذاری نام تجاری خود به پشتیبانی متن نیاز دارید ، بله! اگر یک طراحی لوگو انعطاف پذیر می خواهید که برای موقعیت های مختلف سازگار باشد ، بله! یک قانون سخت و سریع در طراحی لوگو وجود دارد که می گوید:هیچ قانون سخت و سریع در طراحی آرم وجود ندارد. امیدوارم که مثالهای بالا ایده ای در در ذهن شما برای خلق لوگو ایجاد کند.

بازدید : 298
چهارشنبه 26 شهريور 1399 زمان : 13:16

اقامت گرجستان

اخذ اقامت گرجستان به روش های مختلف انجام می شود

امروزه به همه گیر شدن مهاجرت به کشورهای مختلف مهاجرت به گرجستان نیز رواج پیدا کرده است

در اینجا به بررسی انواع روشهای اخذ اقامت گرجستان می پردازیم.

در حال حاضر در کشور گرجستان به دلیل وضعیت مناسب در تجارت آزاد و سرمایه گذاری، مهاجران زیادی به سمت این کشور برای زندگی و بیزنس مهاجرت نموده اند .

اقامت کاری


اقامت گرجستان

در حال حاضر در گرجستان، در صورتی که در یک شرکت گرجی (ملیت مهم نیست) به هر نوع کاری مشغول باشید یا به نوعی کارمند یک شرکت گرجی باشید، به شما اقامت گرجستان تعلق می گیرد. یکی از متداولترین نوع اقامت ها در حال حاضر اقامت کارمندی گرجستان می باشد اما اقامت گرجستان از طریق خرید ملک را بیشتر توصیه می نمائیم .

ثبت شرکت

هر شخصی که در گرجستان یک شرکت ثبت نماید ، با فعال نمودن شرکت می تواند درخواست اقامت گرجستان داده و اقامت اخذ نماید .

در حال حاضر ثبت شرکت در گرجستان برای هموطنان ایرانی با پاسپورت ایرانی مقدور می باشد و هر شخص بدون محدودیت می تواند در گرجستان یک شرکت را به صورت قانونی ثبت نماید و اینکار در ظرف حداکثر ۴۸ ساعت ( دو روز ) انجام می پذیرد .

در صورتی که شرکت شما فعال باشد می توانید بروی آن درخواست اقامت دهید اما فعال بودن شرکت شما به موارد زیادی بستگی داره، از جمله : استخدام حسابدار برای شرکت پرداخت مالیات شرکت بصورت مرتب، پرداخت اجاره و مالیات مربوط به واحد تجاری مورد اجاره، عقد قرارداد بصورت رسمی با دیگر شرکت ها در زمینه کاری خودتان ، حساب بانکی فعال و داشتن تراکنش مالی برای حساب بانکی شرکت و برخی دیگر موارد .

طبق قوانین جاری گرجستان در حال حاضر برای هموطنان ایرانی با داشتن تنها پاسپورت ایرانی حساب بانکی افتتاح نمی شود مگرآنکه کارت اقامت گرجستان را داشته باشید .

خرید ملک در گرجستان

هر شخص مجردی که با میزان حداقل ۳۵ هزار دلار آمریکا (بصورت کارشناسی شده) ملکی را در گرجستان خریداری نماید به وی اقامت گرجستان بصورت یک ساله تعلق می گیرد و در صورتی که این ملک در سالهای آینده به نام طرف باشد ، این نوع اقامت تمدید خواهد شد و پس از ۶ سال ( و در قوانین جدید پس از ۱۰ سال ) به شما اقامت دائم گرجستان تعلق خواهد گرفت .

توجه داشته باشید که مبلغ حداقل ۳۵ هزار دلار آمریکا مدتی دیگر طبق اعلام دولت افزایش خواهد یافت و این مبلغ به 100 هزار دلار افزایش می یابد .

بازدید : 539
جمعه 7 شهريور 1399 زمان : 3:05

متن عاشقانه کوتاه و جذاب

بهم قول دادن که دنیا بدون تو هم به گردشش ادامه میده، راستشو بخوای همین باعث نگرانیم میشه ****** بهت نیاز دارم,مثل قلبی که به تپیدن نیاز داره ****** میخواهمت دیوانه ! میفهمی ؟! باید در آغوشت رها باشم ... میخواهمت دیوانه ! کاری کن ! سهمِ توأم من، هرکجا باشم ... ****** خوشبختی، گاهی... جور دیگر به زندگی نگاه کردن است ****** وقتی همدیگر رو داريم، همه چيز داريم ****** انگشت ب لب مانده ام از قاعدهٔ عشق ما یار ندیده تب معشوق چشیدیم ****** دوست داشتنت بهانه‌ای بود برایِ «زندگی کردن» و اکنون زندگی کردن در حاشیه‌ دوست داشتنِ تُ ست... ****** میخوآم اونقد پآت بمونم ک به دُنیآ ثابت بشه تو مآه ترین عاشقانه این شَهری...


جملات عاشقانه

متن های عاشقانه

هوایم را داشته باش …❣️وقتی تــــــــو هوایم را داری ❣️ هوا هم خوب می شود …❣️ اصلا هوا هم ❣️ به هوای تـــــــو خوب می شود … ________________________________________ میترسم آنقدر دوستت بدارم❣️ که خدا شک کند شروع عشق واقعی ❣️ از ما بوده یا آدم و حوا ________________________________________ در چشم‌هاے من...❣️ دقیق‌تر نگاه ڪن...❣️ جز تو❣️ هیچ چیزے در آن نیست...!!! ________________________________________ ‏دیوانه "تو" بودن جرم نیست❣️ بیماری ایست که ❣️ بدست خودت درمان می شود ________________________________________ میگویند: ارزشمندترین مکان های كه ❣️ می توان در دنیا حضور داشت❣️ در فکر کسی❣️ در قلب کسي❣️ و در دعاي كسي ست❣️ #تو در قلب من❣️ فکرِ من❣️ و تک تک دعاهای من هستی ________________________________________ هر بار می خندی❣️ پاره می شود بند دلم❣️ خنده های تو❣️ رحم و مروت سرشان نمی شود❣️ بیچاره دلم ________________________________________ تو تنها ڪسی هستی ڪہ ❣️ بهم قدرت میده تا زندگی ڪنم ♡ ________________________________________ من یه قمار بازم❣️ همه ی زندگیم رو ❣️ شرط بستم برای نگاهت ________________________________________ ‌ﻧﺼﯿﺤﺖ‌ﮔﻮ ❣️ ﻣﺮﺍ ﮔﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮐَﻦ ﺩﻝ ﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﻭ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﻭ❣️ ﺭﮔﯽ ﺑﺎ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﺩ ...


متن عاشقانه کوتاه

متن های عاشقانه کوتاه

‏آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد وقتی تــــــــو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی ======================= از دل همه را تکانده‌ام، اِلا تو ======================= تُ مـٰاه را دوستْ دٰاری و مَن مٰاه هاست تُ را... ======================= کسی که دوستش دارم غزل است! اسمش که نه، چشم هایش... ======================= ‏اعوذ بالآغوشت من كل غم دنيا ======================= و از تمام جهان سهم من تو باشی و بس ... ======================= در سر که نه من در تمام وجودم عشق تو را می پرورانم ======================= تو امروز من و تمام فرداهای منی...‌ ======================= بی تو نفس کشیدنم عمر تباه کردن است ... ======================= پشت پلکهایم رودخانه ی آرامیست که هر بار به تو فکر می کنم طغیان می کند! می بینی؟ حتی خیالت هم ویرانگر است.. ======================= قَصد جانَم کرده ای جانَم فَدای قَصد تو . . .


متن عاشقانه شاد

متن های عاشقانه جدید

قلبم را لمس کن تا که خودت حس کنی تمامش از عشق تو پر شده ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ حواست هست با تو خوشحال ترین حالت عاشق شدنم ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ تا ابد بہ اندازه ڪافی زیاد نیست برای با "تـو" بودن .... ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ یه وقتا نگاه کردن به چشماش وقتی داره لبخند میزنه از هزارتا حرف عاشقانه دل نشین تره! ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ ‏تو انقدر کاملی که نمیتونی نیمه گمشده باشی. تو همه ي گمشده مـــنی ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ مثل عطر نسیم لابلای درختان لیمو دیوانه میکند مرا عطر خاطره هایت ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘ فدای تو دو چشم من،که چشم‌های تو را خواب دیده‌اند... ببینمت تو کجایی که چهره‌ات باغی‌ست، که از هزار پنجره نور می‌وزد هر صبح!


بازدید : 299
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 1:21

پیرمرد ثروتمندی در بستر مرگ بود.
تمام زندگی او بر محور پول چرخیده بود و حالا که عمرش به پایان می‌رسید با خود فکر کرد، بد نیست در آن دنیا چند روبل ( واحد پول روسیه) در دست داشته باشد.

بنابراین از پسران خود خواست که یک کیسه روبل در تابوتش قرار دهند.
فرزندانش هم این درخواست او را برآورده کردند.

وقتی به آن دنیا رسید، میزی بزرگ دید که انواع نوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها مانند کوپه درجه یک قطار روی آن چیده شده بود.

با خوشحالی به کیسۀ پول خود نگاه کرد و به میز نزدیک شد.
هر چیز که در آنجا بود،‌ فقط یک کوپک (پول خرد روسیه) قیمت داشت.

از رولت خوشمزه تا ماهی‌های ساردین تازه و نوشیدنیهای متنوع…!

مرد با خود فکر کرد:
چه ارزان. اینجا همه چیز بسیار ارزان است.
بعد می‌خواست یک بشقاب پر از غذاهای عالی سفارش دهد.
هنگامی که مرد پشت پیشخوان از او پرسید آیا پول دارد، یک سکۀ پنج روبلی را بالا گرفت.
ولی مرد با ترشرویی گفت: متأسفم! ما در اینجا فقط کوپک قبول می‌کنیم!

همان طور که می‌توان پیش‌بینی کرد،‌ مرد ثروتمند در این بین بسیار گرسنه و تشنه شده بود، پس به خواب پسرانش رفت و به آنها دستور داد جای روبل، مقدار کوپک در گور او قرار دهند.

همین اتفاق هم افتاد و مرد با خوشحالی به سوی پیشخوان رفت، اما وقتی می‌خواست یک مشت کوپک به فروشنده بدهد، وی خندان و در عین حال با قاطعیت گفت:

این طور که متوجه می‌شوم، شما اینهمه سال آن پایین چیز زیادی یاد نگرفته‌اید.
ما در اینجا کوپک‌هایی را قبول نمی‌کنیم که درآمد شما بوده
بلکه فقط کوپک‌هایی را می‌پذیریم که شما هدیه کرده‌اید…

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 82
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 10923
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه